گنج یاب و انواع آن 09198500180
نوشته شده توسط : افشار

گنج یاب و انواع آن

گنج یاب و انواع آن: گنج یاب یک دستگاه الکترونیکی برای تشخیص فلزات پنهان شده در زمین است این دستگاها به گونه ای طراحی شده تا به کاوشگران در تشخیص و شناسایی بهتر اشیاء و فلزات با ارزش کمک کند گنج یاب ها با استفاده از امواج الکترومغناطیسی قادر به تشخیص فلزات مختلف میباشند.

گنج یاب و انواع آن ها با نام های متفاوت مانند فلزیاب، طلایاب، حفره یاب، ردیاب گنج نیز شناخته میشوند در واقع تمامی این نام ها یک مفهوم دارند ولی بعضی از گنج یاب ها دارای تقکیک میباشند یعنی توانایی تشخیص فلزات از طلا را دارند تفکیک فلزیاب ها در هر دستگاه متفاوت میباشد.

 از خصوصیات دستگاه گنج یاب و انواع آن میتوان به پیدا کردن کابل، لوله اشاره کرد همچنین از این دستگاها در ماموریت های پلیس برای پیدا کردن بمب، مواد منفجره میتوان استفاده کرد.

گنج یاب و انواع آن

گنج یاب و انواع آن

به طور کلی گنج یاب و انواع آن به سه دسته تقسیم میشوند گنج یاب بوقی(پالسی)، گنج یاب تصویری، گنج یاب یا شعاع زن که هرکدام از این دسته ها دارای کارایی متفاوت میباشند.

گنج یاب تصویری از سنسور های پیشرفته مگنومتر برای کشف حفره ها، اتاقک ها، راهرو های زیر زمینی استفاده میکنند ولی گنج یاب پالسی همان سیگنال های ارسالی و دریافتی توسط لوپ دستگاه را دریافت کرده و طبق الگوریتم های خاصی به تصاویر قابل درک تبدیل میکند. برای اینکه بتوان در یک محیطی به بهترین نتیجه دست پیدا کرد بهتر است از همه سیستم ها به صورت مکمل در کنار هم استفاده کرد.

گنج یاب های بوقی دارای دو مدل PI و VLF  هستند، گنج یاب هایVLF  دارای دقت و حساسیت بیشتری هستند ولی عمق کاوش پایینی دارند برای کارهای سطحی و سکه یابی مورد استفاده قرار میگیرند.

عملکرد دستگاه گنج یاب همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم بر اساس اصول فیزیکی و الکترونیکی میباشد گنج یاب ها با تولید امواج الکترومغناطیسی و ارسال آن به زمین، تغییرات موجود در بازتاب این امواج را تشخیص میدهند و قادر هستند فلزات و اشیاء باارزش را شناسایی کند این فرایند با استفاده از سنسورها و دستگاه‌های الکترونیکی در دستگاه گنج یاب انجام میشود.

کاربردهای دستگاه گنج یاب و انواع آن:

کشف جواهرات و طلا: یکی از کاربردهای مهم دستگاه گنج یاب، کشف جواهرات، طلا و نقره است. با استفاده از این دستگاه، امکان پیدا کردن سکه‌ها، گردنبندها، گوشواره‌ها و سایر جواهرات با ارزش در خاک و زمین‌ها فراهم میشود.

کاوش و تحقیقات باستان‌شناسی: دستگاه گنج یاب در کاوش و تحقیقات باستان‌شناسی نقش مهمی ایفا میکن. با استفاده از این دستگاه، امکان کشف و شناسایی اشیاء باستانی، اماکن تاریخی و قبرستان‌ها، اتاقک، حفره ها فراهم میشود.

استخراج معادن: در صنعت معدن و استخراج معادن، دستگاه گنج یاب جهت کشف و شناسایی معادن فلزی و غیرفلزی مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه میتواند به شرکت‌ها در کاهش هزینه‌ها و زمان صرف شده برای کشف و استخراج معادن کمک کند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250





:: برچسب‌ها: گنج یاب و انواع آن , گنج یاب , خرید گنج یاب , تعمیرگنج یاب , قیمت گنج یاب , گنج یاب طلایاب , خرید فلزیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: